New23 doktorum hiçbir zaman 37 de alacağız demedi, bu tamamen sizin ve bebeğinizin durumuyla alakalı bir şey, ben kontrole gitmiştim 37+2 de tansiyonum yüksek çıktı, zaten nstde sancılarım çıkıyordu 32. Haftadan beridir açılmam vardı, bebeğimin kalp atışları zayıftı gelişimi geride kalmıştı bir de tek böbrekli doğuştan , yani birçok sebepten dolayı önce suni sancıyla denedik olmadı sezeryan doğum yaptım, bebeğim küçük doğdu ama küveze dahi girmedi iki gün sonra evimizde geldik, şimdiyse 3.5 aylık kilosu boyu gayet güzel sağlığı sıhhati yerinde , hiç korkmayın sadece hekiminize ve hastaneye güvenin yeter