Merhaba. 2 yıl önce plansız gebelik yaşadım, radyoloji teknikeriyim sürekli skopi cihazıyla çekim yapıyorum, tabi özel hastanede koruma önlüklerde eksik olduğu için radyasyona bağlı kaldım(750 şut yedim bir ameliyatta) . Doktorla görüşme sağladım gebeliği sonlandırmamız gerektiğini söyledi ve 8. haftada sonlandı. Artık bebek istiyoruz 3,5 aydır uğraşıyoruz doktora danıştım kürtaj sonrasında bebek olur mu falan diye problem olmadığını söyledi.
2 gün regl de gecikme yaşadım pozitif çıkar testim derken 3.günüm (bugün) regl oldum.
Biraz uzun yazdım kusura bakmayın, zamanınızı çalıyorum…
Kürtaj sonrasında hamile kalmakta zorlananlarınız var mı?