minigimleseruven Kızlar biz bugün tetanozun ilk dozunu olduk 🤭 sizlerde durum nasıl ? Çok ağrı yapıyor mu bu aşı 🐤🫶🏻
Seymabyrm minigimleseruven bende bugün oldum 19+4 te normalde tetanoz cok ağrı yapıyor ama bakalım bogmacalı tetanoz yaptılar farklı mı bilmiyorum 😔
oonambirnambir minigimleseruven 20+1 olmadım henüz, ne zaman çağıracaklar bilmiyorum bana 20.haftada demişti ses seda yok henüz, çok ilgisizler zaten
minigimleseruven Zelis_ozdrgn çok az kolumda ağrı oldu ama şuan iyiyim , ateş yapabilir parol içebilirsin dediler ama ateşimde şuan yok ilerleyen saatlerde ne olur bakalım :) her şey yolunda şimdilik 🌸🐤
senem0987 Ben 19.haftamda gittim o hafta çağırmıştı aşı için sonra 22.hafta gel şuan erken dedi boğmacalı tetenoz olacağım bende yaparken acıdı mı ya
Seymabyrm senem0987 bana 19. Haftada bogmacalı tetanoz yaptı erken mi ki? Hic acımadı ama sonra ağrı yapar muhtemelen
senem0987 Seymabyrm erken mi bilmiyorum bende anlamadım sağlık ocağındaki başka bir kadın 19.haftanda gel aşı yapalım dedi gittim başka biri vardı o da erken 22.haftanda gel yapalım dedi
minigimleseruven oonambirnambir isterseniz siz arayın beni de kimse aramamıştı kendim gidip bilgi aldım ☺️
Aselimm2 minigimleseruven bende yarın olacam büyük ihtimalle sağlık ocağından aradılar inşallah bizde de sıkıntı olmaz
minigimleseruven Aselimm2 beni de korkuttular baya kötü olurum sandım ama yok yani öyle korkulacak bir yan etki yapmadı . İnsallah sizinde çok rahat geçer 🌸🫶🏻
minigimleseruven Zelis_ozdrgn güncelleme yapayım , kolum çok hafif dokununca acıyor onun haricinde ateş ağrı hiçbir şey olmadı korkulacak bir şey yokmuş canım rahat ol , ama aşı olmaya mutlaka tok git aç karnına olma