ErsBegAs taktım okuyorum da sürekli. Uf öyle paylaşmıyorum ki ama 1 aylık olduğunda bı seyetmistim. Bu geçen hafta oldu 4 gün yapamamisti ikindi baya baya. Sonra bı fark ettik göbeği böyle olmuş 😔 doktora gösterdim geçer bir şey yapma dedi ama benim için rahat etmedi ki. Bozuk parayı kaynattim sirkeyle sildim gazlı bez sardım ama durmadı ya kayıp gitti hep üstünden ben de koymadım annem gelecek akşama o yapar artık.