Beyzakksal benimde bugün normalden daha az hareketi var, sıcaklardan yatamıyoruz uyuyamıyoruz yorgun oluyoruz belki o yüzden onlarda yoruluyodur diye düşünüyorum, bişeyler yiyip bol bol dinlenip hareketlerine bi bak istersen endişe edince daha da hareket etmiyor sıpalar