prensesannesi-01 24 temmuz beta HCG 12 çıktı 29 temmuz yani dün 244 Kızlar iki katı artış olmuş mu lütfen görenler yazan değer iyi mi
prensesannesi-01 ssnur çok sevdiğim birinin kan sonucu çok sevindim. Söyledim iki güne bir vermen lazm diye de daha vermem diyo artışını gördü ya. Acaba ne zmn kese vs görür
Nazliip prensesannesi-01 daha vermem diye bir şey yok versin kimyasal olursa azalır o değer takip etsin