Siyahbeyaz_ Kizlar başlıkta dediğim gibi testi yaptım 5 dakika içinde silik çizgi gözüktü ama bariz sekilde değil gözle görülen çizgi. Adetim iki gün gecikti bu test yalancı verir mi?
Siyahbeyaz_ Mamiko_2020 bu marka kuruma yapar mı kuzum bilgin var mı? Gözle varda fotoda çok gözükmüyor. Teşekkür ederim kuzum inşallah ❤️
Mamiko_2020 Siyahbeyaz_ artık her markaya şaşırır oldum ben çiçeğim yani yoksa var çıkarıyor varsa yok çıkarıyor vs.Bence 2 gün sonra tekrar test yapmaya değer 🥰😍Rabbim o çizgiyi hayırla göstersin inşallah 💕
cizgilidefter Siyahbeyaz_ çok silik bir çizgi görüyorum yakınlaştırdıkça. İlerleyen günlerde çizgi daha da netleşir umarım 🌸
Siyahbeyaz_ Zeynep248 yok kuzum dün baya vardı kanamam bugün azaldı bitti bile diyebilirim ama adet kanaması bu