Kızlar doktorum şeker yüklemesi için aile hekimine gitmemi söyledi ( özel takipliyim) fakat kayıtlı olduğum sağlık ocağı hiç güven vermiyor şeker yüklemesini sormaya gittiğimde bile bana biz bilmiyoruz nasıl yapılıyor gibisinden saçma sapan konuşmuşlardı kan vermiştim farklı bir sebepten ve damarlarım görünmesine rağmen kolumu delik deşik yaptılar ilk defa başıma geldi bilgisizler. Velhasılkelam başka nerede yaptırabilirim? Şehir hastanesine gitsem takipli olmadığım için yaparlar mı?