angell05 Test avox marka. Yumurtlama 18 Temmuz regl olmama 4 gün var. Belirti olarak regl belirtilerim var çok fazla göğüs hassasiyeti kasık ağrısı bel ağrısı.. Bu marka testin yanıltma ihtimali yüksek mi deneyimliler yorum yapabilir mi🥹🥹
Deletedmom_8793 angell05 silik çizgi gibi birşey var yeşil kısımda ama bilemedim bence adet geçtikten sonra tekrarlayın allah hayırlısını nasip etsin
angell05 Busranur_mnts hadi hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🥹 elimde test var Allah nasip ederse yarın yine yaparım inşallah yine çıkarsa cuma günü kan veririm 🥰💕
Busranur_mnts angell05 ben koyulaşma olunca kan verdim elinde test varsa yarın yine yap bende 25 çıkmıştı