Hilalyce50 8+1 günlük hamileyim her an gibi bi sorunum yoktu uyuya kalmışım bi anda bi akıntıyla uyandım lavaboya gitmemle içimden kan bosalması bir oldu hemen hastaneye gittim ama hala tedirginim bebeğimin kalp atışları duydum etrafımda bir kanama olmadığını söyledi doktor ama bazı ilaçlar verdi üç günde bir iğne olacaksın dedi başına gelen var mı
Cerokk Hilalyce50 ah ah o iğneler popomu hissetmiyordum o zamanlar. Önce 2 günde bir yapıldı. Sonra her gün yapılmaya başlandı. Hem hap hem iğne kullanıyordum. Zor bir süreç. Bir de evimde asansör yok kanamadan sonra doktorum işi bırakacaksın hareket etmeyeceksin demişti. 4. Katta oturuyorum gidip vurduramadım iğne her gün hemşire çağırıyorduk eve.. ama geçti hepsi çok şükür. Stres olma. Öyle yoğun kanamalar yaşadım ki. Kocaman pıhtılar düştü elime. Dedim kesin düştü bebeğim ağladım kalbin duyana kadar hastanelerde. Paçalarımdan su boşalırcasına kanların aktığını gördüm.. seni anlayabiliyorum. Stres olma. Geçecek hepsi. 27+4 deyiz suan 🥹 20. Haftamda serklaj ameliyatı oldum hareket etmem hala yasak 🥹 olsun bebeğimi sağlıkla doğurana kadar yatsam da olur
anneyim9 Hilalyce50 bende 8 haftalıkken aynı şekilde gece uyandım bir hisle ve kanamam oldu direk hastaneye gittik ve ikiz hamile olduğumu öğrendim 😃herhangi bir kanama alanı felanda yoktu inşallah bir sorun olmaz sağlıkla büyür sizinde bebeğiniz şuan 34 haftalık olacağız
Parinas Hilalyce50 2 gebeliğimde kullandım. Doktor sağlıksızsa bu da işe yaramaz demişti vücut bi şekilde atar demişti öyle de oldu. 10+5 te kaybettim birini kalbi durmuştu. Aynı sizin gibi mutfakta yemek yaparken dizlerimden süzüldü kanlar. Diğer gebeliğimde faydası oldu ama birden fazla kanama alanı vardı hemde. 2 iğnede kesti kanamayı çok şükür. Diyeceğim o ki sağlıklıysa tutunur değilse hiç bişey fayda etmiyor. Rabbim hayırlısını versin
Hilalyce50 Zor bir süreç olduğu farkındayım ama hani ilk gebeliğim olduğu için herhalde aşırı korktum anlam veremedim uyandım uyuyamıyorum bir korku halindeyim bir panik halindeyim inşallah Allahın izniyle sağ salim sağlıklı bir şekilde çocuğunu kucağıma alırım sende alırsın insallah ❤️
Hilalyce50 Yaa insallah tek dileğim bu 💕 sabah akşam ilacını içiyorum üç günde bir iğnesini olacağım Allahın izniyle inşallah bir şey olmaz teşekkür ederim içimi rahatlattın 🌸❤️
anneadayi123123 Ben de aynı şekilde 8.haftamda yaşadım kanama iğne ve hap kullandım kesildi sorun olmadı, stres yapmayın dinlenin sadece iş yapmayın kahverengi kanamalar falan da kesilene kadar, doktor söyler zaten
Nuriay Hilalyce50 ya bende 9+3 üm biraz fazla ayakta kaldım bugun 7 8 gün once lekelenmem oldu doktorum fitil dedi onu kullandım tam kullanmadım leke gidince kullanmadım bugün tekrar başladı dikkat etmem lazım ama edemiyorum çocuklarım var ve yanlızım bütün gün yine fitil kullanip uzandım inşAllah geçer geçmezse ultrasona giricem bende korkmayın çok şükür kalp atışını duydunuz bende 7 haftada gitmiştim kalp atışı çoy iyiydi 135 mı ne normaldi aslında düzelir inşAllah sizdede bendede
Pinaranneoluyor Hilalyce50 bendede oldu öyle kullandık iki ay her gün sabah iğnesini akşam da fitilini
Hilalyce50 Benim ultrasonda kesenin etrafında her an gibi bi kanama alana yok dedi ama fitille iğne verdi işte tedirginim Allah sağlıkla hepimizin kucağına almayı nasip etsin insallah