Cokistersengelerbence visnelicheescake bacılar şuraya da bir el atın. İdrar dağıldığından dolayı mı böyle çıkmıştır sizce?
Cokistersengelerbence Yusufunannesi_ aslında bozuk değil ben ıslanmadı diye fazla tuttum ondan oldu muhtemelen
Busyusad Cokistersengelerbence tekrar test yaptınız mı dağılma gibi görünüyor ama sanki silik bir çizgi gördüm
visnelicheescake ikball1 Yok kız bu kadar koyuluga yalancı pozitif olmaz . ( O sırada cuma günü iki test yapıp onlara inanmayıp eczaneden bir test daha almaya koşan ben)🤣🤣🤣
Cokistersengelerbence Busyusad awox yaptım şimdi ama kamerada görünmeyecek kadar silik çizgi var gibi
Cokistersengelerbence Busyusad o silik çizgi çok bariz belirgin ama dağılmadan mı kaynaklı anlamadım 🙈