yenianne51 Akşam saat 10 da suyum geldi sabah 6 ya kadar suni filan aldım 6 yı 5 geçe oğluşum doğdu çok ağrı çektim ama çok şükür rabbime bebeğim gayet sağlıklı
mrvsrcn yenianne51 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün bahtı açık olsun sana da geçmiş olsun 💐
MadameHappy34 yenianne51 Planli doğum mu? Yoksa bir anda suyunuz falan mı geldi? Gözünüz aydın sağlıklı ve huzur ile büyütün