Benim HCG değerlerim 789lardaydi doktura gittim rahmin kanilaşmiş üç gün sonra gel dedi keseyi görürüz üç gün sonra kanamam oldu ve değerlerim 250 ye düşmüştü kanamam olurkende parça şeklinde bir şey geldi şimdi bu kimyasal gebelik mı yoksa erken düşük mü