mrym32 Dün bir arkadaşda 2.gebeliğini 12.haftada hissettiğini söyledi ama ben inanamadım. Yani inananamamaktan kastım elleri ayakları yeni oluşuyor zaten hissettircek kadar tekmeleyemez bence. Ama belli de olmaz yanii. Benimde 2.gebeliğim 16.haftada kelebek hissi gibi hissetmiştim. 18.haftada çok net hissettim, şuan 26yız bunu yazarken bile karnımdan çıkıcak sanki vurmalarıyla ☺️