PapatyaKyt normal dersin doktor seni sezeryana alır. Bu işler belli olmaz ve bence doğum annenin değil bebeğin ve doktorun tercihidir.
Üstelik daha 3. Aydasınız. Ben 6. Ayına giricem nasıl doğum yapacaksın diye soruyorlar çok saçma geliyor. Kısmet diyorum, bebek nasıl gelmek isterse öyle gelir. 6.ay bile çok erken doğum şekli son an belli olur