Çatlatma iğnesinin 12. Günü iğne gününü sayarsak kan verdim bel ve biraz kaşık ağrısı çok fazla uyku hali belirtileriyle. 3.27 çıktı birkaç gün önce doktora gittim rahim kalınlığı 14.5 gebeliğe hazırlanıyor olabilir dedi ama kanda düşük çıktı pcos var adetler çok düzensiz letu ve çatlatma kullanmıştım bilgisi olan var mı