NeslihanOner seni çok iyi anlıyorum canım benim hamileliğim çok iyi gidiyordu 1 gün bile kusmadım işime gidiyordum günde 2saat gidiş 2 saat dönüş evime bakıyodum yemeğimi yapıyodum. Ta ki şu lanet ayrıntılı ultrasona girene kadar. Doktor bana bebeğin burnu küçük kalbinde delik var böbreğinde genişleme var down olabilir hemen test yaptır dedi hastane yıkıldı ben altında kaldım o an. Hiçbir şey söyleyemedim yapamadım çünkü şoktaydım günlerce ağladım amniyosentez yaptırsam sonuç kötü çıksa ne yaparım diye. Kendi doktoruma gittim 3 hafta sonra. Bana ikilin iyi çıkmıştı bebeğinin burnu küçük olabilir bu aileden birinin burnudur olabilir dedi. Böbrekle kalbe de bakarız dedi. Şuan 29 haftalığım böbrekte genişleme kalmadı normal düzeyde. Kalpteki deliği de göremiyorum diyor doktorum. Ama ne oldu?? Ben şuan yürüyemiyorum. Sol bacağım bu ayrıntılı ultrasondan bir gün sonra kitlendi. 4 ocakta başıma geldi bu olay. Zamanla topallamaya başladım şimdi değneklerle tuvalete gidip geri geliyorum tam 50 gün rapor verdi doktor ardından da doğum iznine çıkıcam. Ortopedi doktoru hamilelikle ilgisi var bu yaşadığının diyor bende bu yaşadığım şoka bağlıyorum açıkçası. Ne zaman geçecek bilmiyorum. Şuan annem kayınvalidem bana bakıyor ayakta kalamıyorum. İlk zamanlar söylediğimde insanlar bana hamilelikten ötürü naz yaptığımı sanıyorlardı. Ama öyle değil bacağım kitlendi adım atmak için bile kalkmıyor napıcağımı bilmiyorum