momandrabbit Arkadaşlar inandığımdan isteğimden değil ama şu cinsiyet hurafeleri hakkında deneyeniniz var mı? Ovülasyon günü mesela etkiliyor mı cinsiyeti
gecegunduz momandrabbit ben bir yerde okumuştum regl biter bitmez ilk 5 gün içerisinde olursa bebek erkek 5ten sonraki günler kız bebek olur diye benim bir kız bir erkek var ama ikisinde de dikkat etmedim Rabbim neye Ol derse O oluyor gönlünüze göre olsun İnşallah
mrvunn momandrabbit Abimin eşleri eğlence olsun diye makas, tuz, anahtar, çin takvimi falan hepsini yaptılar hepsi de erkek çıktı🙃 hayırlısı olsun insAllah öncelikle inanmıyorum ama, yine de insAllah yanılırlar :)
Arzu_uu momandrabbit ovulasun bence etkiliyor benim 3. gebeliğim ve 3 de erkek ben erkek olsun diye yapmadım ama erkek olduğu için öyle düşünüyorum ben ovulasuom takibi yaptım hepsinde ama ovulasyonyn pik olduktan sonraki gün yani catlama gününde ilişki olunca 3 de erkek oldu
Ebru567- Kızımda düzenli ilişki oldu şimdi ovulasyon günü tek gün tek ilişki belirtiler erkek gibi ama doktor kıza benzetti 12 haftalık bugün tam
Ervahayal Ebru567- benimde iki kızım var bende ovulasyon takipi yaptım kaç ay sadece çatlamayı değerlendirdim hamilelik oluşmadı bunda hem yumurtlama hem çatlama olayı denedim şuan 13 haftalık hamileyim doktorum 11 +3 kız tahmini verdi 1 ay sonra netleşir dedi ama benim hamileliğim diğer hamilelige göre çok ağır geçıyor kızlarımda hiç kusmam olmadı bulantı kusma çok fena halsizlik çok fazla haplar bile işe yaramıyor değişir umuduyla bakıyorum cinsiyette yanılan çok oluyor 11 hafta Orhan gelişimi içinde erken diyende var bakalım nasip insan olmayanı tadarız rabbim nasip eder
Ervahayal Ebru567- ozgeliz diye bir bayan var hesaplama yapıyor doğum tarihi son adet tarihi ilişki günleriyle ilgili tahmini doğru çıkıyor bir baktır istersen ben baktırdım erkek dedi inşlah bendede yanılmaz hiç yanıldığını görmedim
Ebru567- Ervahayal bende de öyle biliyormusun kızımda düzenli ilişki oldu inanılmaz rahat bir hamilelik geçirdim bunda ovu testi pik günü tek gün tek ilişki ama kafam kalkmıyor hep yatıyorum hep uyudum corba bile yapsam yoruluyorum yorgunluk halsizlik çok var kızımda hep ekşili dondurma yedim ilk ekşili sakız canım çekmişti bunda bildiğin et aşerdim hep tatlı yiyorum başlarsa acı çok yedim meyve çok yiyorum tatlı meyveler ekşili birsey ağzıma sokamiyorum kizima gire çok farklı olduğu için hep erkek hissettim hatta ilk anladığımda sağ tarafımda hissediyorum hep oğlum diye elimi koydum ama kız tahmini yapınca doktor çok şaşırdım ama hersey allahtan ama bende değişir diye bekliyorum
Havin49_ Ervahayal yani inşallah Rabbim iki meyveyi de tatmayı nasip eder ben oğlumda 9 ay boyunca hiç kusmadım tam tersi kız bebeklerde bulantı çok oluyor eltimle beraber hamileydik onun kızdı gergin kısıyordu ben hiç kusmadım
Ebru567- Ebru567- buldum senin sayfandan yazdım iki kere ama en son3 gün önce girmiş uygulamaya girdiğinde görür belki
Ervahayal Ebru567- hm girdiğinde bakar kimseyi geri çevrimıyor bana doktor kız tahmını verdi dedim tekrar hesapladı erkek çıkıyor dedi inşlah yanılmaz
[silindi] Ebru567- Özge hanım benim arkadaşım ama şifresini unuttu giremiyor happy mom’a çok mail gönderdi ama dönüş alamadı
Arzu_uu momandrabbit evet iki çizgi kırmızı oluyordu yani yumurtlama gününde değilde diğer gün silikleşmeye başlayınca
Ebru567- Ervahayal banada burdan resme göre 3 kişi kız dedi 2 kişi erkek dedi doktor kız yüzde 85 dedi 16 da netleşir dedi daha küçük şimdi dedi bakalım ozgeliz de değerlendirsin ama netlik için 16 beklicez büyük ihtimalle ben hala erkek hissediyorum ama kız değilmiş gibi geliyor bana belirtilere gore