defnekusum Geçen hafta hemogram 10.09 iken 2 gün önce verdiğim testte 10.04 çıktı İlaç olarak sidefer kullanıyorum ve günde 2 kez atıyorum buna rağmen düşme sebebi nedir bu arada 36 haftalık gebeyim
Burcak61 defnekusum benimki 1 hafta da 12.5 dan 9.5 a düştü perflex fol diye bi ilaç verdi doktor tekrar gidip tahlil yaptırıcam çıktı mı diye akşam da feramat içiyorum
Burcak61 defnekusum gebelikte düşüş normal sizinki çok çok az düşmüş siz ilacınızı kullanmaya devam edin