ikimelekannesi___ 2kizannesi30 ben hiç duymadım bunu ama amaç süt sapması değil mi marka önemli mi ki bu konuda çabuk bozulmadığı sürece hepsi aynı görevi görüyor ben hiç almadım çok şükür çevremde ödünç verebilecek kişiler vardı hepsi farklı markaydı hepside güzeldi
2kizannesi30 ikimelekannesi___ benim alabilecek kimsem yok ödünç 😂kiwi var oda yani çok kanattı göğüs ucumu eller serbest istyrm oda beni çok zorluyor