nermn3 ben rutin kontrolüne gidiyorum onun dışında hiçbir testi yaptırmadım, özel takipliyim fakat devletten de randevu aldım kaydım olsun diye kontrolümde detaylı ultrason için gün verdi görümcem ebe detaylı ultrasona gir hiç değilse devlette kaydın olsun dedi ayın 1’inde gireceğim bakalım