semapircek Kızlar son adet tarihim 1 Haziran doktora gittik ilk görünmedi sonradan göründü kalbini dinleyemedik haftaya bir daha gel dedi bana daha önceden kürtaj olmuştum sizce hamile miyim
Baklavaseverim semapircek Bacım hamilesin ya işte daha nasıl bir kanıt istiyorsun bebek var 7. Hafta da ya da bitince sonlara doğru kalp atışını duyarsın hayırlı olsun 🤣🤣
anneyim01 semapircek 8,9 Hafta olana kadar Yüreğini ferah tut Evettttt Hamilesin Allahım gönlüne göre nasip etsin . Hayırlısı ile Kolaylıkla nasip etsin Allahım . Korktuguna ugratmasın ☺️🌸 Bana da Dua et Olsun Bebeğim
semapircek Baklavaseverim ama boş kese de olabilir dediler bana çok korkuyorum o yüzden lütfen dua edin bana
semapircek Burcussuss daha önce ki hamilelikte kese var bebek yok demişlerdi yine aynı şey olucak diye çok korkuyorum sizden ricam dua edin bana
Baklavaseverim semapircek Ederiz inşAllah sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız boş kese de gebelik sayılıyor her türlü hamile oluyorsunuz ama bebek var zaten anladığım kadarı ile 🥰
yavuzayse semapircek ilk başta umitlenmiyelim diye hepimize öyle söylüyorlar uzulmiyelim sonradan diye
Burcussuss semapircek ilk gebeliklerde çoğu arkadaşımın bile başına gelen bir durum bu müsterih olun, biraz kendinize zaman tanıyın ben bir ay sonra görebilmiştim oda vajinal ultrason ile Allahın izniyle hiçbir şey olmaz🥰
semapircek Burcussuss doktor bu hafta gel kalp atışını dinleyelim karından gözükmezse Vajinal bakalım dedim de kimse önermiyor vajinali
Burcussuss semapircek benimki de duyulmamıştı normal ultrasonda sürekli müdahale olursa tabii ki de uygun değil fakat doktorum bana erkek cinsel organın girdiği yere kadar giriyor bu alet demişti cinsel ilişkide olduğu için ben o şekilde duymuştum kalp atışını
Baklavaseverim semapircek Siz içinizi ferah tutun dediğim gibi streste yapmayın stres hamilelikte zararlı sağlıkla kucağınıza alacaksınız inşAllah bebişinizi 😍😍
semapircek Baklavaseverim amin hepimiz inşallah bebeklerimizi sağlıklı huzurlu bir şekilde kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
semapircek anneyim01 İnşallah Rabbim bebeklerimizi hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
semapircek yavuzayse daha önceden kürtaj oldum ya o yüzden artıyetten ayrı korku var bende çok korkuyorum