ChubbyOrange her iki cinsiyet te on ikinci haftaya kadar görüntü açısından benzer olduğu için doktorlar yüzdelik şeklinde konuşuyorlar on iki haftadan sonra erkeğin çıkıntı kısmı gelişiyor benim 13+3 de kıza benziyor dedi ama ben çok kendimi kız diye şartlamadım bugün randevum artık 16+2 kesin öğrenirim sanırım bir oğlum var 12 yaşında eşim ve oğlum bilmiyor randevuyu kız derse doktor akşama sürpriz var☺️ Sağlıklı olsun Allah’tan gelen kabulümüz çünkü sağlıklı bir bebek bile dünyaya getirmek çok zor bu zamanda rabbim herkesin hem gönlüne göre versin hemde hayırlısını🤲