simgeyuksell 4 haftalık hamileyim kasıklarımda ve karnımda çok ağrıma var gaz sıkışmasıda yaşıyorum normal mi?
gunes1992 simgeyuksell bende 4-5 haftalığım 3 gündür inanılmaz kasık sancım oldu bugun gecti şükür daha hafif. Betanıza baktırdınız mı bu arada kaç cıktı? Birde son adetinizin ilk günü nedir? Aynı mıyız acaba benim 26 haziran