Selam kızlar doğumuma çok az kaldı göğüs pompası konusunda kararsızım kesinlikle alınmalı mı alınırsa hangi modeli tercih etmeliyim özellikle uygun fiyatlı ve memnun kaldığınız bir ürün varsa önerilerinize açığım göğüs ucu kremi olarak da baby mom diye bir marka aldım e bebekten en uygunu oydu kullanan var mı aranizda ben şu an 37 haftalık hamileyim daha başlamadım kullanmaya ara ara zeytinyağı kullanıyorum sadece geç mi kaldım kullanmaya ve zeytinyağı herhangi bir zarari olur mu