lazkizi61_ Anneler Hamile kaldıktan sonra göğüslerim baya büyüdü şimdi 37.haftamdayım o dolguluk şişkinlik gitti gögüslerimde 2-3 aydır yani normalmi bilemedim böle olunca dedim sütümmü olmıcak başına gelen varmı bu durum
Celmom lazkizi61_ hiç öyle düşünme canım doğum yakın veya doğum sonrası süt doluyor. Genelde büyük göğüslerde senin deidğin gibi oluyor en azından bende öyle oldu 😄
lazkizi61_ Celmom ayy inşallah 🙏🏻 canım dediğin gibi olur moralım bi bozuldu ne güzel büyüktü niye birden küçülmeye durdu dedim 😁