Defnenaz Allah tez zamanda kucağını doldursun, gönlüne göre versin canım🤲🏻 Böyle ümitsizliğe kapılma lütfen. Teyzem 12 yıl uğraştı bi bebeği olsun diye. Gitmediği şehir gitmediği doktor kalmadı. Kim şurda iyi bi doktor varmış dese diğer gün kalkıp giderdi. Kaç kere aşılama yaptırdı tutmadı. Tüp bebek son çarem artık diyerek para biriktirdi. Biraz kafamı toplayıp öyle yaptırıcam dedi ve bikaç gün sonra kendiliğinden hamile olduğunu öğrendi. Tüp bebek için biriktirdiği parayla bebeğine eşyalar aldı. Allah büyüktür, sen yeter ki umudunu kaybetme❤️