Evet çok şükür dogurdum 40+0 haaatneye yatış yaptım aynı gün 18:00 sancım başladı biraz su geldi
18:35 doğuma indim
18:56 dogdu çok güzel doğum oldu çok hızlı gelişti doktorlar bile şaşırdı hepsi şok oldu bu doğum nasıl böyle hızlı olur diye birbirne baktılar darısı bekleyen herkese inşallah 😍