Diyabetlianne Kızlar burnum tıkalı çok zorlanıyorum ama grip falan değilim öyle tıkalı sadece benim gibi olup bir şey kullanan var mı ? zaten son zamanlarımdayım burun tıkalı olduğu için hiç nefes alamıyorum
lazkizi61_ Diyabetlianne merhaba benimde uzun zamandır burnum tıkalı nefes almakta zorlanıyorum herhangi bişe kullanmadım gece yatarken burnumu temizliyorum o rahatlatıyor biraz bende 37 deyim