Ben hiç dogum yapmadım normal doğumdan da korkup sezryan düşünen biri olarak sorum su siz neden iki sezryan sonrası normal istıyorsunuz. Zaten 2 defa ameliyat olmuşsunuz orda bi kesik oluşmuş vsvsvs. Bidaha niye normal dogum yapıp alt tarafıda yoruyosnz ki