MinikTospa kişiden kişiye değişebilir 2 gebeliğimde de öğrendiğim andan itibaren çok şişti acıdı doğum sonrası kanama/yara vs durumlar yaşadım hatta mastit oldum 2.gün. Bazı annelerin daha hassas bazı annelerin normal seyrinde. Göğüs hassasiyeti gerçekten zor ben tüm kremlerimi/gümüş kapak/göğüs kalkanı tüm tedbirlerimi aldım şimdiden. Doğum sonrası acı yara vs yaşarsanız sağmak da çok iyi gelmişti aklınızda bulunsun