doğum yapalı 33 gün oldu kızlar bundan 12 gün önce kanamam bitti zaten son günlerde leke şeklinde geliyordu ama üç gündür önce kırmızı sonra koyu kahve siyaha yakın renkte leke geliyor normal mi? ara ara karnımda sırtımda ve belimde ağrılar oluyor ne yapmam lazım doktora da randevuyu erken alamadım neden oluyor böyle