Fatmakrkz normal doğum Dikişi için; ilk doğumumda 1 saat boyunca bana dikiş attılar. İç dikişimde çok fazlaydı. Dıştan popoma karardı dikişim ve çok acıyordu. Ben şöyle birşey yaptım. Tuvaletimi yaptıktan sonra banyoya girdim. Sıcak suyla kendimi idrardan arındırırdım. Sıcak suyun dikişlerine tuttum yani. Sonra dikişimin olduğu kısma saç kurutma makinesi tutardım, ipleri kurusun diye. Sonra tentürdiyot sürerdim. Pamuk yardımıyla sürün. Korkmayın hiç yakmıyor. Ben hatta ilk yaptığımda çok korkmuştum zerre acımıyor. Tentürdiyot sürdükten sonra külot bezimi takar çıkardım. Ama her tuvalete gittikten sonra 15 20 dakika dikiş bakımıyla uğraşıyordum yani. 10 gün sonra doktora gittiğimde kendine nasıl baktıysan devam et dikişlerin çok iyi durumda kaynamaya başlamış dedi doktor. Ne enfeksiyon, ne şişme hiçbirşey yaşamadım şükür. Ben emekleyerek gidiyordum tuvalete. Eşim götürüyordu beni. Yürüyemiyordum. Ayağa kalktığımda kayınvalidem acıyordu düşünün. Vah vah kurban olayım falan diyordu. 😂😂1 haftada kendime geldim. Benden bir gün sonra doğum yapan arkadaşım doktorların tavsiye ettiği özel ilaçları vs almış bende ona dedim bunu bunu yap bana çok dua etmişti. O şekil kendine geldi o da. Bizim gelin de normal yapmıştı dikişleri vardı. Benim kadar dikişi yoktu onun ama herkes birşeyler söylemiş. Birisi demiş idrar iyileştirir öyle kalsın, doktorun verdiği özel ilaçları almış kullanmış, biri demiş zeytinyağı sür vs vs ben dedim sadece beni dinle ve bunları yap. Bana hala daha Allah senden razı olsun yenge diyor. Benim dediklerimi yapın. Eğer yorumumu okuyan arkadaşlarımız varsa doğum yapmış yada yapacak olanlar unutmasınlar diye bir kenara not alın, inanın çok çok faydasını görürsünüz. Şuan hamileyim. Eğer bunda da dikişim olursa aynı şekil yapacağım. Allah yardımcınız olsun. 🤲🏻