36 haftalık ve mışıl mışıl uyumak diye bişey kalmadı resmen hayatımda. Yatağa üç yastıkla giriyorum ama ne ? Nefes alamıyorum, ayaklarım yanıyor, midem yanıyor asidi durup durup ağzıma geliyor, Bebek bir sağdan bir soldan geçiriyor bide mesaneyi sıkıştırıyor 10dkkada bir acil wc. ben uzanınca enerji patlaması yaşıyor sanki. Yatağa oturup ağlıyorum bazen sinir sistemim alt üst oldu uyuyamamaktan enerjim azaldı bide 3 buçuk yaşında kızım var ilgilenemiyorum onunla çok bitkin hissediyorum kendimi çizgi filmin tabletin başına dikiyorum bana bulaşmasın diye ama kendimi paralıyorum vijdan yapıyorum bu sefer ihmal ediyorum diye.. vs. Vs. Bence zaman çabucak geçsin Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻