urasserife bende 20.haftama buldum dün aldım hatta şuan 18 haftalığım. Kadın doğum doktorundan önce randevu alıyorsunuz ona gidip muayene olduktan sonra söylerseniz o size yeşil alanı açıyor yani perinatoloji bölümünden randevu alabilmeniz için sonrasında MHRS uygulaması üzerinden perinatoloji bölümüne randevu alabiliyorsunuz ama randevu bulması çok zor ve genellikle pazar sabahı saat tam 10:00 ve 10:05 arası randevuları açıyorlar o sırada hızlı olup hemen randevunu alman lazım ben alarm kurdum unutmamak ve geç kalmamak için. Bir de 17 hafta civarı kadın doğuma gidip perinatoloji için yeşil alanı açtırın bence çünkü randevuyu zaten 2 3 hafta sonrasına bulabiliyorsunuz