Normalde özel takipliydim fakat kan pıhtılaşma yüzünden ünitesi olan hastanelere yönlendirildim. Genital sigillerim var buyuzden normal doğum riskli şehir hastanesi normal doğumda bulaş riskini bile bile sezeryan yapmak istemedi. Bu hastanede sezeryan olan var mı? Özel hastaneler kabul etmiyor kanım yüzünden üniversiteler bulaş riskini önemsemiyor. Çok kötüyüm bilgisi olan var mı