1 kızım var 8 yaşında rabbim onu bana bağışlasın ama kendimi 2.ci çocuğa kapattım korunmama rağmen oldu testin pozitif çıktığı günden beri dünyam başıma yıkılmış gibi allahın gücüne gider isyan etmemeye çalışıyorum düşük yapmak için neler denedim bu yolda dolandırıldım ama hiç bir şekilde olmadı istememe duygusuyla birlikte şimdi de bu haller mahfolmuş gibiyim