Ozgekiz pandapanda klima açık, vantilatör açık, ben ikisinin arasında yatıyorum. Deprem olsa sokağa çıkamayacağım vaziyette giyiniyorum🫣 Allah korusun tabi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bol su içiyorum, muhakkak buzdolabından oluyor. Ama yine de çok sıcak diye vizikliyorum…
Salihanurrr pandapanda başedemiyoruz🤦♀️ özellikle gece defalarca kalkıp üst değişiyorum terlemekten. Yatakta yatıp sabah kendimi koltukta salonda buluyorum 😥 kışı sevmeyen ben resmen şuan kış gelsin diye iple çekiyorum kasım da doğumum
Minikeller38 pandapanda Kayseri serin olur diye anneme geldim , Kayseri de yanıyor ne klima var nede vantratör yandım ya geceleri nefes alınmıyor gram esmiyor son 53 günüm kaldı geçeydi bi hayırlıca sağlıkla 🥵
Ozgekiz pandapanda ay evet 🫠 beni sevmeyen kim varsa ikiz üçüz hamile kalsın, böyle sıcaklara da 6-7-8-9 ayları denk gelsin diyorum 😄
pandapanda Salihanurrr ay ben de bazen salona gidiyorum daha rahat oluyor yatak sanki ekstra sıcak gibiii
Adaklc6 Klima karşısında yatıp kalkıyorum her gün soguk dus sıcaklıklar biraz düştü ama sıcak basmasına terlemeye çare olmuyor utancımdan dışarı çıkıp bi yere gidemiyorum terleyip duruyorum kovayla su dökülüyor sanki kafamdan asagi 🤣 son 16 gun