Testle aylarca denedim olmadı. Sanırım kendimi çok şartladım. Hatta hamile gibi hissedip havalara da girdim :)
Testi bıraktım. İnfertiliteye gittim bir sorunun yok kendini çok kasıyorsun dediler.
Bizde saldık. Olmuyorsa olmuyor erken dedik. O ay hamile kaldım :) 1 senelik bir süreç