Btl42 26 + 5 günlük hamileyim kızlar bugün doktora gittim bebeğin başı aşağıdaymış ultrasonda zor gördü zaten iki haftadır progestan vajinal alıyorum doktor çok ayakta kalma dedi sizce yatarak başı döner mi yukarıyaa böyle olup 40 haftaya tamamlarmıyım
Burcusaydam Btl42 benim de pozisyon duruşu en baştan beri başı aşağıda Doğum pozisyonunda duruyor ama rahimde açılma Yok bende 27 haftalığım ama doktor gayet normal dedi. Senin rahminde açılma mı var ki ?
kocisininprensesi Btl42 canım 29+2 deyim benim kızımda haftalardır Doğum pozisyonunda ama doktorum daha iyi sorun olmaz dedi🤷🏼♀️ Sende açıklık falan mı var canım
nuran34 benimde 26dan beri aşağıda.şuan 37 olduk. hiç tehlikeli veya erken doğar vs hiçbirşey demedi doktor. aksine 39da alırız diyor
nuran34 Btl42 yoo çalıştım 2 hafta önce izne ayrıldım.korkma rahimde kısalma veya başka sorun yoksa ters durması bir problem değildir.
Btl42 Burcusaydam yokmuş cnm çok şükür ama korktum ben de karnım falan baya aşağıda rahim uzunluğum 3 cm
Burcusaydam Btl42 benim de öyle canım hiç korkma secde yapmış baş aşağı duruyor 😊açılma olmadığı sürece kafanı takma hamileliğin tadını çıkar ☺️
kocisininprensesi Btl42 evet aşağıda. Karnın aşağı düşmüş diye gelip gidip çok bilenler var. Ama iki hafta da bir kontrole gidiyorum herhangi bi sorun yok
Htctsbk Btl42 normal değil mi alaya dönmesi önemli olan kanala girmemesi benimkide 27 sen beri aşşada kafası
kizbebekannesii Btl42 benim de 27+3 te bası asagıda dedı hatta neresi nerde gösterdi ama aksine cok guzel durusu yeri dedi sizinki acaba cok mu asagıda ondan mı anlamadım ki.
Mavigozunannesi Benim bebeğim 26. Haftadan beri kafayı aşağı aldı doğum pozisyonunda yani ama kanala inmedi öyle kaldı 41. Hafta da zorla suni sanci ile doğdu