Vuruldunuz mu yan etkisi oldu mu
Miniminiminnos ateşlenmişti 2 gün hafif fitil vermiştim 2. Dozda bisey olmadı
Miniminiminnos sadece hafıf kol ağrısı oldu
Miniminiminnos iki gün hafif kol ağrısı ve kızarıklık oldu o kadar
Miniminiminnos ateş ve kol ağrısı oldu her 2 dozdada başka sorun olmadı
Bütün aşıları oldum 34 haftalığız sorun yaşamadım
İlk dozu oldum sadece, ilk gün hafif kol ağrısı dışında bir şey olmadı
Kol ağrısı dışında birşey olmadı, oda bir gün sürdü sadece