sitaresra 6 haftalık gebeyim kanamam var sürekli, öyle yoğun yoğun değil ama bazen silik oluyor bazen hiç olmuyor bazen de kirletecek kadar oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı?
9219351712i sitaresra kan pıhtılaşması var mı iğne ya da kan sulandırıcı kullanıyor musun? Her kanama normal değildir
Briahll sitaresra en doğrusu hastaneye gitmen biz bilemeyiz neden olduğunu çoğu kanama normal değil en azından progestan falan başlatır doktor.
1789900987 sitaresra canım geçmiş olsun aynı durumu bende yaşadım lekelenmem oldu doktor Protestan yazdı ihmal etme yerleşme kanamadı olabiliyor bazende ağır kaldırös il yapm Ayat uzan ayağını havaya kat dikkat et dedim gibi doktora git bi götünü
Alyosmom sitaresra bende yaşadım progestan ile kesildi. Doktorum normal dedi bu haftalarda umarım kesilir seninde
sitaresra Briahll 9219351712i hayır kullanmıyorum yalnızca Euthyrox kullanıyprum 50mcg idi 75mcgye çıkardı doktor gene olduğum için
1789900987 1789900987 görün demek istedim canım yeni fark ettim düzeltiliyor da yanlış anlaşılmasın lütfen
gizemgul_1 sitaresra yerleşme kanaması da olabilir. Ama gebelikte kanama normal değil. Progestanı ihmal etmeyin ve sürekli istirahat edin