hiçbir şeyi istiflemeyi sevmem, whatsapp mesajlarını silme huyum da yok ama geri dönüp okumuyorum da hiç ihtiyacım olmadı. geçenlerde telefon değiştirdim yedekleme bile yapmadım hepsi silindi. işle ilgili mesajların silinmesini istemezdim ama, iş hayatında kimseye güven olmuyor biraz kanıt iyi olabilir. eşimle ailemle arkadaşlarımla olan mesajlaşmalarım silinebilir ama çünkü güven var