Kızlar 26 gün gecikme sonrası, adet oldum sanırım ama genelde adetim kırmızı koyu pıhtıli şekilde gelirdi. Bu sefer pembe kanama şeklinde geldi , bilemem acaya yerleşme kanaması olabilir mi çünkü bu ay adet olmamıştım, bı hafta içinde diğer adet tarihim yaklaşıyordu Fakat bugün pembe kanama geldi neden olabilir? Böyle bı durum başına gelen oldu mu.?