ilaymom Meral_63 yumuşatıcı kullanmak doğru değil diye biliyorum ben hiç kullanmadım 11.5 aylık kızım doğduğundan beri omo bebek deterjan kullanıyorum ilk eşyalarını da omo ile yıkadım memnunum
Talentedmom Meral_63 yumuşatıcı kullanmayın kesinlikle deterjan zaten hepsini içeriyor yumuşacık yapıyor ben siveno ve minies aldımm