Meralinmucizesi Fatnur38 tansiyonum yükseliyor sürekli kalp atisim 92 ye çıkıyor ne yapıyorsam gecmiyor serom yiyorum biraz rahatlıyorum şu an bile yüksek tansiyonum kabim çıkacak gibi hissediyorum 29+3 haftaligim
tahamommy Fatnur38 dayanabilen var mı diye sorsan daha doğru olurdu bence 🫠 ha bu şekil eriyoruz klimanın altında yatıyorum ama yine su gibi uyanıyorum gece 😪
Selim_Alparslan Fatnur38 Selam 33.haftadan 🥰 Bende her gün duştayım canım aşırı sıcak 😵💫 klimalar açık ama yinede sicakliyorum cok fena oluyorum
Fatnur38 Meralinmucizesi ay çok geçmiş olsn Canm ya şükür tansiyon yok ta bndede şeker var aşırı sıcak olunca düşüyor bazen ama sürekli terlemekten yoruldm valla ya
Meralinmucizesi Fatnur38 bende de şeker çıktı gebelik şekeri sınırda bu 3 hamileliğim ilk defa tansiyonla çıktı ne yaparsam yapayım düşüremiyorum ta ki serum alana kadar sana da çok geçmiş olsun canım
Meralinmucizesi Fatnur38 klimanın önünden kalkamıyorum kalkamıyorum otomatik yükseliyor Allah sonumuzu hayır etsin sağlıkla gelsinler
Fatnur38 Meralinmucizesi işte her gebelik bir olmuyor Canm az kaldı az daha dayancaz sezeryan olcaksa kaldı 8 hafta sağlıkla gelsinler şekerle aynı anda tansiyon da zor ya
Selim_Alparslan Fatnur38 bende olmuyor valla canım aksine iyi geliyor 🤷🏼♀️ alışık değilsindir belki ondandır yada modunu ayarlamak gerekiyor rüzgarlı açmamak gerekiyor
Meralinmucizesi Powerpuff23 bilmiyorum inan doktorum kalbimin hızlı attığını tansiyonunun yüksek olduğunu söyledi ve iki tane serom taktı
Fatnur38 Ahsen21 valla yatağa yeni geçtim okadar yorgunum kamyon geçmiş üstümden ama dediğin gibi uyuyamıyorum 🥺
Fatnur38 ozge0mom kackez lavaboya kakltim bilmiyom 😊 gündüz okadar su iciyorum lavaboya gitmiyorum terle atiyorm sanrm ama gece yok