zehrdemir Arkadaşlar bugün iğne yapalı 18. İnci günüm 12. Günde kaset test yaptım negatif çıktı 14. Üncü günde ise kan verdim negatif çıktı ama hala regl olmadım bu saatten sonra hamilelik olabilir mi sizce hızlı test yapayım mı