Eres26 Alya05 aksa anlamı güzeldir belki ama fiil olarakta düşünürsek sürekli aksamak fiilini çağrıştırır ve aksa jeneratör aksa doğalgaz markalarını maalesef Karar sizin
Zeynzeyn @Alya05 oğlumun adı Muhammed Aksa çok severek kullanıyoruz kendisi de çok seviyor. Telaffuzu zor denmiş ama aksine çok kolay ve çok kibar. Kız olarak da Zeynep Aksa, Elif Aksa duymuştum.
Alya05 tahamommy bende zümra ismini seviyorum kuzenim kendi kızına koydu bende aynı isim olsun istemiyorum
papatyakokulugece Deletedmom_297 öyle yaptık 👍 her senenin farkli modada ismi var bu yıl Hüma neva meva kızlarda erkeklerde aslan zeyd uras … Akım gibi maalesef çocuğum senin doğduğun sene bu isim modaydı kaderine bu isim düştü şans işte 🤷♀️ bende akıma uydum😂😂😂
Uzey Alya05 kızımın adı İkra Sare huyu suyu güzel akıllı anneye bağlı bi bebek yaramazlığı yok yani telaffuzuda zor değil bence
Ravzagul11 Alya05 Benim kızımın ismide Ravza Gül çok beğenerek taktık ve kim duyduysa çok beğendi bence çok güzel isim