zerdali__ Kizlar, şok markette sleppy natural yeşil paket bebek bezi indirime girecekmiş,sizce alayim mı? Sizler neler kullanıp memnun kaldınız?Boykotlu ürün kullanmak istemiyorum fazla bir seçeneğim yok.
Selim_Alparslan zerdali__ Molfix mavi olani aldım ben Sleepy ilk bebegimde kullandım aşırı sızdırdı ve taşırmıştı🙄
cokkasmabeabi zerdali__ Sleepy hiç beğenmedim ben. Boykotlu ürünleri bilmiyorum ama bebem natural evy baby molfix bakabilirsiniz
Deletedmom_7156 zerdali__ doğumdan itibaren 3 sene kullandım çok memnundum taşırma pişik filn hiç yapmadı kızımda daha yeni 2 ay önce bıraktık bezi şimdi hamileyim bu bebegimdede aynı bezi kullanacağım hem ıslak mendilli hem bezi çok iyi gerçekten
brcnaymra Molfix mavi olanı kullanıyorum kızım 1 buçuk yaşında aşırı memnunum . Şimdi tekrar hamileyim tercihim yine molfix olacak.
Zlyha58 zerdali__ bebeğin karar veriyor canım bez markasına 🤣 ben kızımda sleppy kullandım oğlumda hep taşırdı molfixden başkasında rahat edemedim
Mucizee80 zerdali__ ilk bebeğimde de bundada e bebeğin kndi markası olan baby me kullandım memnunum fiyat olarakta çok uygun özellikle indirimleri takip ederseniz
Ahsen21 zerdali__ ben daha doğurmadim 😁🥺ama her iki ablamda önlem kullaniyordu hem bebeği pişik etmiyor hemde ekonomik diye biliyorum onlar gayet memnundu