Elif3419 şaşırdım çok normalde ben kışım doğum yaptım bi takım giydirdim hatta ten tene temas için üstünü bile çıkardılar sonra
Bebeklerin elleeinde kılcal damar gelişmediği için elleri hep soğuk olur.
Belki kışın doğduysa ısıtma yeterli olmadıysa öyle demiş olabilirler . Hastanelerin kliması normal çalışıyor çünkü